A QUAESTOR Utazási Iroda vezeti a vevőelégedettségi felmérést

Fogyasztóvédelem - 2010-09-23
A QUAESTOR Utazási Iroda áll az élén annak a nemzetközi vevőelégedettségi felmérésnek, amelyet az International Service Check végzett, ezzel nagyban hozzásegítve Magyarországot a második hely eléréséhez.

Az International Service Check tesztvásárlói 3 hónapon keresztül látogatták Közép-Európa 6 országának utazási irodáit. A felmérés során 44 magyar, bolgár, lengyel, román, cseh és szlovák irodát értékeltek.

    A vizsgálat sok mindenre kiterjedt: az alkalmazottak tudására, a meglevő tudás átadására, udvarias ügyfélkezelésre, az iroda megjelenésére, a rendezettségre. A kutatás nagymértékben fókuszált a vevőhűség elemzésére. Értékelték, hogy milyen eszközökkel próbálták az érdeklődőt további látogatásra ösztönözni - adtak katalógust, szórólapot, brosúrákat, névjegykártyát, stb. A magyarországi felmérés 7 utazási irodában zajlott: QUAESTOR Pontok, IBUSZ Utazási Irodák, Kartago Tours, Magyar Autóklub - Autoclub Travel, Neckermann, OTP Travel és  Vista Utazási Irodák.

    A felmérés fókuszterületén, vagyis a vevőhűséget tekintve a legjobb helyen a QUAESTOR Utazási Iroda végzett. A válaszadók 92%-a értékelte pozitívan az irodát. A QUAESTOR Pontok közül a budapesti Mammut I. Bevásárló Központban található iroda szerepelt a legjobban, 98,4%-os mutatóval. A tesztvásárlók leginkább azt értékelték, hogy mennyire volt a szolgáltatás szakszerű, a személyzet segítőkész, és magas szintű az alkalmazott tudása.

    A kutatás eredményeként Magyarország a második helyet érte el 81,1%-os elégedettségi mutatóval, mely sikerhez a QUAESTOR Utazási Iroda nagymértékben hozzájárult.

 

Forrás: www.turizmus.com