Az mfor.hu által indított reklámmustrán több mint 15000 szavazat érkezett a 2007-es reklámokra. Az olvasók, és a zsűri szavazatai alapján születtek meg az eredmények. A Szőke-Badár páros UPC-s filmjei lettek a tavalyi év legjobb reklámjai a Menedzsment Fórum által szervezett Reklámmustra 2007 versenyen.
A mustrán egy szakmai zsűri és 15 ezer közönségszavazó véleménye alapján választották
ki az év legjobbnak tartott kreatívjait.
TV szpot kategóriában mind a zsűri, mind a közönség a Laboratory Ideas UPC "Szőke kapitány" kampányát hozta ki győztesnek, második helyen, közel azonos pontszámmal a Budapest Bank "Lelkes Emeséje" - szintén a Laboratory Ideastól - és a Publicis T-home "Kezdődik" kampánya végzett.
Online kategóriában a közönség és a zsűri szintén ugyanazt tartotta a legjobbnak : a Carnation Fütyülős brandsiteját. Második helyen a zsűri és az olvasók közel azonos pontszámmal a szintén Carnation által készített Pannon Mobil Internetet, és a Kirowski T-Mobile Domino Friends online kampányát értékelték a legjobbnak.
Képek kategóriában már az első helyért is szoros volt a küzdelem, ugyanis a közönségnek a Látványos Grafikai Művek Forradalom című képe tetszett a legjobban, a zsűrinek viszont az összesítésben nyertes Oliver Stúdió által készített Richter kép. A közönség második helyen a Grey Vodafone képét szerette a legjobban.
A Menedzsment Fórum szervezésében, az Origo, a TNS Média, és a Magyar
Reklámszövetség (MRSZ) támogatásával létrejött Reklámmustra 2007 versenyre több mint 15 ezer szavazat érkezett. A zsűriben Fischer András, az Origo vezérigazgatója, Markovich Réka, az MRSZ főtitkára, Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs vezetője, Réz András kritikus, Sas István reklámpszichológus és Tóta W. Árpád, az Index újságírója vett.
A végeredmény úgy született meg, hogy a közönségszavazatokat és a szakmai zsűri pontszámait fele-fele arányban súlyozták.
(Forrás: Kreatív Online)